Praxismenedzsment

Praxismenedzsment

Praxismenedzsment szolgáltatásunk keretei között megszabadítjuk Önt a hivatali ügyek intézésétől és
hatóságokkal történő együttműködés viszontagságaitól, a feleslegesnek tűnő, de kötelező
papírmunkától, megszűnik kiszolgáltatottsága a közigazgatás kusza (jog)szabályrendszerével
szemben. 25 év különböző közigazgatási szakterületeken szerzett jártasság és 15 év vezetői
munkakörben töltött beosztás tapasztalatával segítjük a munka világában annak érdekében, hogy Ön
teljes mértékben a szakmai feladatokra koncentráljon. Az Ön vállalkozásának igényei szerint alakítjuk
ki tevékenységünk portfólióját, így testre szabott szolgáltatásunk keretein belül az alábbi feladatok
ellátását vállaljuk:

– a népegészségügyi feladatkörben eljáró hatóság hatáskörébe tartozó ügyek intézése,
engedélyezési eljárások lebonyolítása,

– a munkaügyi feladatkörben eljáró hatóság hatáskörébe tartozó ügyek intézése, hatósági
ellenőrzések alkalmával történő ügyintézés,

– a munkavédelmi feladatkörben eljáró hatóság hatáskörébe tartozó ügyek intézése, hatósági
ellenőrzések alkalmával történő ügyintézés,

– a fogyasztóvédelmi feladatkörben eljáró hatóság hatáskörébe tartozó ügyek intézése,
hatósági ellenőrzések alkalmával történő ügyintézés,

– az adóhatóság hatáskörébe tartozó ügyek intézése, hatósági ellenőrzések alkalmával történő
ügyintézés,

– az Országos Atomenergia Hivatal hatáskörébe tartozó ügyek intézése, hatósági ellenőrzések
alkalmával történő ügyintézés,

– a katasztrófavédelmi hatóság hatáskörébe tartozó ügyek intézése, hatósági ellenőrzések
alkalmával történő ügyintézés,

– kormányablakban (okmányirodában) intézhető ügyek bonyolítása,
önkormányzati feladatkörbe tartozó ügyek intézése,

– sugárvédelmi képzések szervezése, a szakterület vonatkozó dokumentációjának kezelése,
sugárvédelmi tervezési feladatok ellátása,

– sugárvédelmi megbízotti feladatok ellátása,

– minőségirányítási rendszer feladatkörébe tartozó sugárvédelmi minőségbiztosítási mérések
megrendelése (állapotvizsgálat, időszakos biztonsági felülvizsgálat),

– munkavédelmi szakfeladatok ellátása, így különösen oktatások bonyolítása és a
munkavédelmi dokumentáció készítése, naprakészen tartása,

– oktatások tűzvédelmi feladatok tekintetében, tűzvédelmi szabályzat készítése,
adatvédelemmel kapcsolatos teendők, adatvédelmi tisztségviselői szerepkör betöltése,
infekciókontroll protokoll a fogászati rendelőben, vonatkozó dokumentáció elkészítése,
tárgyban történő oktatás,

– a Megbízó könyvelési teendői ellátó céggel történő kapcsolattartás,

– felelősségbiztosítással kapcsolatos ügyintézés,

– foglalkozás-egészségügyi vizsgálatok lebonyolítása,

– időszakos munkaköri alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása,

– közüzemi szolgáltatókkal történő kapcsolattartás, ügyintézés,

– a Megbízó üzleti partnereivel történő kapcsolattartás, ügyintézés a Megbízó kérésének
megfelelően,

– a Megbízó által kezelt dokumentumok rendezett kezelése, a vonatkozó iratkezelési szabályok
szerint történő nyilvántartása, selejtezése,

– foglalkozás-egészségügyi vizsgálatok koordinálása, nyilvántartása,

– a Megbízó által kért egyéb dokumentáció kezelése, készítése,
munkaügyi, humánpolitikai szerződésekkel, egyéb dokumentumokkal kapcsolatos teendők
ellátása,

– új munkatársak felvételével kapcsolatos ügyintézés (hirdetés, interjú, kiválasztás,
próbamunka)

– egészségügyi adatokat tartalmazó dokumentumok irattározása, kezelése (betegadat, kiemelt
egészségügyi adatok stb.),

Ajánlatkérés – Praxismenedzsment